Tevredenheid telt

Wij zijn van mening dat onze aanpak en de kwaliteit van onze dienstverlening leiden tot een langdurige samenwerking. Dat is dan ook de reden dat wij niet werken met langdurige contracten. Als er dan een probleem of klacht is, vinden wij dat heel vervelend en willen dan ook alles in het werk stellen om dit de wereld uit te helpen.

We gaan ervan uit dat als je niet tevreden bent of zelfs een klacht hebt je ons rechtstreeks aanspreekt als we bij je op locatie zijn of via de telefoon. Natuurlijk kan je ons ook een e-mail sturen: [email protected].

Dezelfde dag
Laat ons liefst zo snel mogelijk weten als er iets aan de hand is of niet helemaal loopt zoals verwacht. Als je een klacht met ons bespreekt of aan ons mailt, komen wij er dezelfde dag nog bij je op terug. Afhankelijk van de aard van de klacht kunnen we dan gelijk aangeven hoe wij dit willen oppakken om tot een oplossing te komen.

We willen je graag dat je tevreden bent en blijft met ons!