ip-telefonie

De meest flexibele en professionele VoIP oplossing

3CX hosted VoIP centrale

Als het gaat over IP-telefonie of VoIP, gaat het vaak over goedkoop of gratis bellen. Klopt ook wel, maar wij hebben het liever over de echte mogelijkheden. Na meer dan 10 jaar ervaring met VoIP biedt BizQIT  een complete 3CX VoIP centrale in de Cloud aan. Een uitstekend initiatief voor isdn en andere traditionele telefonie die binnenkort zullen verdwijnen. En ook nog eens kostenbesparend.

Ontvang oproepen ook als je niet op kantoor bent, stimuleer de productiviteit van medewerkers, houd face-to-face vergaderingen en nog veel meer. 3CX is de meest flexibele professionele VoIP oplossing in de Cloud. Betaalbaar, schaalbaar en vooral makkelijk in het gebruik.

Managed VoIP centrale
Een  Managed 3CX VoIP centrale bij BizQIT is direct en eenvoudig in gebruik te nemen en vooral voordelig. De centrale heeft veel geavanceerde functies en is eenvoudig te bedienen. Hierdoor kan je – als ZZP’er of MKB’er – gebruik maken van alle geavanceerde telefonie-opties die voorheen alleen voor centrales van grote bedrijven beschikbaar waren.

Legio mogelijkheden
Zien wie in gesprek is, een binnenkomend gesprek overnemen, doorschakelen of in de wacht zetten (met of zonder muziek), je toestel zelf koppelen aan meerdere apparaten. Het kan allemaal.  Zo mis je in ieder geval nooit dat belangrijke telefoontje. Met IP-telefonie heb je legio mogelijkheden voor medewerkers die thuis werken en kan je mobiele telefoons écht onderdeel laten worden van je centrale. Je kunt het systeem koppelen aan Outlook, uitgebreide statistieken bijhouden, oproep wachttijden rapporteren, zien hoeveel gesprekken er door iedereen gevoerd zijn en hoe lang die gesprekken duurden. Zo zijn er nog wel ongeveer 150 verschillende functionaliteiten die we je graag in een persoonlijk gesprek toelichten.

3CX op een rij

  • Bellen via je Mac of Windows computer
  • Met alleen headset, vaste telefoon of een combinatie hiervan
  • Onderweg bellen en gebeld worden op Android en iOS met de 3CX Client
  • Overal op je mobiel uitbellen met je eigen kantoornummer
  • Koppeling diverse CRM-systemen zoals Exact, Salesforce, Dynamics » met één klik bellen
  • Koppeling Outlook en Office 365
  • Wachtrijen, aanwezigheid: alles duidelijk in beeld
  • Conference calls, online vergaderen, scherm delen
  • Web/video conferencing
  • Host webinars
  • Chatten
  • Gesprekken opnemen
  • Zelf je voicemail inspreken en uitluisteren.
  • Nuttige management informatie & rapportages zoals beantwoorde en gemiste gesprekken, duur van gesprekken, wachtrijen en tijden en nog veel meer.

Geen centrale nodig
Met de Managed VoIP-centrale hoef je geen eigen centrale te installeren en kan je gewoon gebruik maken van je bestaande netwerk en internetaansluiting. Met een IP-telefoon, een softphone op je PC of een app op je smartphone kan je gelijk gebruik maken van de uitgebreide functies. Thuis of onderweg? Je kunt gewoon gebruik maken van de VoIP-centrale alsof je op de zaak bent. En dat geldt natuurlijk ook voor al je medewerkers. Uiteraard verzorgen we alle benodigdheden, inclusief toestellen en headsets.

Integreren in bestaand CRM
De 3CX VoIP-centrale kan geïntegreerd worden in diverse CRM-systemen. Het biedt de mogelijkheid direct vanuit het CRM-systeem te bellen of een beller te herkennen, belnotities bij te werken, belstatus te monitoren en de belgeschiedenis weer te geven. Voor de gebruiker zal het gebruik van de telefoon gaan lijken op de functies van e-mail.

Voordelen op een rij
– snelle set-up en weinig onderhoud
– kostenbesparing in je telefonie
– gebruikersgemak en betrouwbare flexibiliteit
– professioneel geluid
– monitoring van gebruikers
– integratie met e-mail en mobiele telefonie
– integratie in bestaand CRM-systeem
– volledig beheer op afstand en robuuste IP PBX-beveiliging

INFOBLAD

Meer weten?
We kunnen ons voorstellen dat we je interesse hebben gewekt en dat je meer wilt weten over onze dienstverlening op het gebied van IP-Telefonie/VoIP of een van onze andere diensten. Neem dan gerust contact met ons op of beter nog: laat ons jou bellen! Klik daarvoor op de bel mij-knop.

Bel  mij

BizQIT | Business Quality IT